mandag den 6. august 2012

summer loving

Engang i mellem gør det ikke noget at vejret ikke er det bedste, for så er der massere af tid til filmhygge med kæresten alt i mens regnen slår mod ruden. Dagen i dag har indtil videre været det man kalder en rigtig putte dag, og det er lige hvad jeg har haft brug for efter en travl og festlig weekend.
Det meste af denne uges fredag stod i kærlighedens tegn, da min kæreste og jeg havde 11 måneders dag. Efter at have hygget med lækker morgenmad kørte vi til Vig, hvor det årlige tivoli/kræmmermarked var i fuld gang. Vi fik en masse timer til at gå med at lede efter lækre lp'er og gode film til vores lejlighed, og man kan vidst ikke sige at vi gik tomhændet derfra. Da vi langt om længe havde fået slæbt os selv forbi hver eneste bod i den stegende varme, stod den på en omgang lækker aftensmad, der forårsagede et par meget fyldte maver. Derefter gik turen hjem til en af mine gode veninder, der havde inviteret os til havefest. En dejlig afslutning på en i forvejen perfekt dag, selvom der nok kom en smule for meget alkohol indenbords, men hvad kan man gøre når man taber i ølbowling haha.
Lørdag gik turen til det savnede og altid hyggelige sommerhusområde i Gilleleje, for at fejre min grandonkels 70 års fødselsdag. Det var som altid super hyggeligt at få tilbragt lidt tid med den del af familien man næsten aldrig ser, både dem fra det danske og det spanske.
Ellers har jeg ikke lavet så meget interessant, og i disse dage skal jeg nok ikke lave andet end at slappe af og lade op til på onsdag, hvor jeg jo skal på Skanderborg Festival med min kæreste og min svigerfar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar