søndag den 30. september 2012

Promises and september rain

Sikke dog travl september måned! Fyldt til randen med skolegang, lektier og afleveringer. Men også lækre ting som en helt igennem fantastisk årsdag, en ret så sjov hyttetur, gourmetmiddage fremstillet af bedstevennen og ren hygge dertil, te, te og atter te, sofahygge med gode film og voldelige skydespil, sjov og spas med Anders Matthesen, strandture i koldt og blæsende vejr, utallige restaurantbesøg med ham den søde, unospil i ventetiden på vaskeriet, dejlige aftener i selskab med søde mennesker og en rimelig dyr champagne, weekendtur til landet for at besøge de gamle og oplæsning fra spændende bøger i stearinlysenes skær.
Men ikke alt har været lutter lagkage i denne måned, for selvom der har været en masse gode stunder, så er min depression tilbagevendt fra en mindre ferie, og det har taget hårdt på mig. Men jeg prøver at kæmpe så godt jeg kan, og med hjælp fra verdens bedste kæreste, ven og familie, så skal det hele nok gå (forhåbentlig).
Nå, men nu vil jeg smutte ned i sofaen og putte under de mange tæpper, alt i mens jeg skyder en masse ulve og pumaer i Red Dead Redemption (hvem havde dog troet at jeg ville finde lige præcis dette spil interessant haha)
Jeg vil som sagt gøre hvad jeg kan, for at opdatere så ofte som muligt, og der kommer muligvis et par ekstra indlæg i dag, bla. om min årsdag med lækkerbuksen! Indtil da, så kan i nyde et par instabilleder fra den seneste måned.
Adiós amigos y amigas.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar