onsdag den 2. januar 2013

2013

Endnu engang sidder jeg her i mit vindue med en kop varm te og en tændt cigaret. Tænk engang at vi allerede er startet på et nyt år. For mig har det ikke den store betydning, men jeg må sige, at jeg ser frem til en masse nye og spændende oplevelser. 2012 har budt på en masse gode oplevelser, men også et par dårlige. 2012 var året hvor jeg tog mig sammen med hensyn til uddannelse og startede på et nyt kapitel i mit liv, langt væk fra min familie, og det sted hvor jeg er vokset op.
Koncerter, festivaler, rejser, hygge, kærlighed, fester og venskaber (nye som gamle), har også været en stor del af 2012, såvel som min depression og hospitalsbesøg.
Selvom der selvfølgelig er nogle ting jeg gerne vil ændre, så har det faktisk været et ganske udmærket år. Jeg glæder mig til at se hvad 2013 har at byde på, og allerede nu har jeg revet et par sider i kalenderen ud til diverse koncerter, rejser og festivaler.
Jeg håber på, at 2013 også er året, hvor jeg begynder at blogge regelmæssigt, for jeg elsker at skrive og formulere mig skriftligt, næsten ligeså meget som jeg elsker at være på dates med mit lækre kamera.
Og apropos kameradates, her får i et par billeder fra den sidste vi havde, inden jeg smutter ned og nyder en portion af min mors elskede boller i karry.
Adios






Ingen kommentarer:

Send en kommentar