søndag den 19. august 2012

liebster award

Så har jeg sørme fået tildelt mig en liebster award af min søde veninde og fantastiske blogger Patti, hvis blog jeg bestemt synes i skal tjekke ud!

De spørgsmål jeg har fået, lyder således:

1. Læg et billed ind af jeres ynglings smykke(r) men ikke for mange! 
Disse to ringe og uret er nok de smykker der betyder mest for mig, samt et armbånd jeg har fået af min bedste ven.
Den øverste ring fik jeg af min kæreste i julegave, og den nederste er en ring jeg tog fra min mors 
smykkeskrin som lille, og senere hen har fået lov til at beholde.
Uret fik jeg også af min mor, da jeg i en del år havde været ret forelsket i det.

2. Hvad har i gået til?(af sportstingeltangel) 
Jeg har gået til både ridning og gymnastik, men der var aldrig noget af det der fangede mig hundrede procent.

3. Bider i negle? 
Nej, men da jeg var mindre var det en slem vane for mig
4. Ynglingsbog?
Den altid spændende og sørgelige historie om burmeserkatten Aja Dobbo..
 
5. Hvad var jeres drømmejobs som 10-årig? 
Hvis jeg skal være ærlig så tror jeg faktisk bare at jeg ville være kendt haha.

6. Læse i avis? 
Det sker en gang i mellem, men det er ikke sådan at jeg går ned i kiosken køber en avis. For det meste læser jeg bare de spændende artikler på netaviserne.

7. Sort tøj, eller farver?
Jeg er ikke så meget til tøj i søde farver, medmindre det er med blomsterprint..

8. Hvor mange koncerter har i været til? 
Efterhånden har jeg faktisk været til rimelig mange, både med store og små bands, til festivaler, i udlandet og på gadehjørner. Koncerter er noget af det bedste!

9. Hvor mange børn vil i have? 
Måske ingen, måske en enkelt eller to. Måske vil jeg adoptere? Det med børn er ikke noget jeg har taget stilling til endnu, da mit "voksne liv" først lige er begyndt. 

10. Kan i lide youghurt? 
Om jeg kan, jeg ELSKER yoghurt! Jeg er faktisk begyndt at spise det hver eneste morgen.

11. Hvad er jeres drømmejob? (gerne rockstjerne, skuspiller, andet "urealistisk"
Mit drømmejob er at blive en respekteret og dygtig fotograf, der (så tit som muligt) rejser rundt i verden og oplever de mest fantastiske ting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar