lørdag den 18. august 2012

new beginning

I de sidste to uger har jeg haft rigtig meget at se til, hvilket forklarer stilheden på bloggen.
Jeg var som sagt blevet hevet med til Smukfest i sidste uge, hvilket faktisk var overraskende hyggeligt! (Jeg er og bliver jo et Roskilde menneske, intet kan slå en uge med klamme lokummer og skrald til knæene når det gælder festivaler.) På trods af min ikke alt for optimistiske indstilling, blev det alligevel til en super fantastisk afslutning på en alt for lækker sommerferie, og jeg fik da også rocket til Bryan Adams, danset til Toto, headbanget til Pretty Maids og haft samtaler om alt og intet til lyden af dejlige Blur. Øl, vodkadrinks og   tempt til overpris var hvad der for det meste blev indtaget, og det var kun om søndagen det gik stille for sig. Lad mig sige det sådan, at være på festival med sin svigerfar og kæreste er i hvert fald ikke kedeligt!
Efter en tiltrængt afslapningsdag der blev afsluttet med mutters boller i karry, champagne, en lækker kæreste og en smuk solnedgang ved vandtårnet, var det tid til at pakke bilen med de alt for mange flyttekasser og tasker. For i tirsdags var dagen endelig kommet, hvor jeg skulle flytte ind til min søde kæreste i Ishøj. Det var et helvedes til arbejde at få alle tingene op på tredje sal uden elevator, men efter meget tålmodighed blev den sidste taske slæbt over dørtærsklen og udpakningen kunne langt om længe begynde.
Selvom jeg spændt og glædesfyldt har ventet måneder på dette øjeblik, finder jeg det alligevel en smule underligt og trist at jeg ikke længere har mine forældre i nærheden af mig. Men jeg ved at det nok skal gå over med tiden, jeg tror bare at det er fordi det hele er så nyt i øjeblikket.
Nok om det, for udover at være flyttet, så er jeg jo også startet på en frisk hvad angår de gymnasiale uddannelser. I torsdags startede jeg nemlig på HF i Avedøre, og det har allerede budt på både sjove, pinlige og hyggelige stunder i form af mærkværdige kælenavne, Spice Girls optræden for hele skolen, fest og druk i dyrehaven og en irriterende medarbejder i Netto... Jeg glæder mig allerede til på mandag, selvom jeg nu ikke klager over weekenden!
Men nu vil jeg smutte i noget tøj og gå en laaaang tur med ham den søde i dette smukke vejr.
Adiós



Lidt instagram billeder fra de seneste par uger!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar