tirsdag den 7. august 2012

skanderborg


I morgen drager jeg jo afsted mod Danmarks smukkeste festival, så dagen i dag er også gået med at pakke.
Her er et par af de mere vigtige ting der er blevet smidt i kufferten, ting som jeg simpelthen ikke kan undvære. Læbepomade, vådservietter, aftersun, desinfektion og førstehjælpskit er jo uundværlige når man smutter på festival, det samme gælder selvfølgelig billetten. Derudover synes jeg at engangkameraet er et smart alternativ, hvis man ikke har mod på at slæbe sit digitale kamera med. Nederdele og bikinitoppe er lækre dele til et perfekt festivaloutfit, hvis altså vejret tillader det.. Make-up er for mig ikke specielt nødvendigt, det er kun neglelak jeg får brug for. (Og så måske en smule vandfast mascara!)
Til sidst har jeg fået pakket min nye flotte taske jeg købte i genbrugsen, 
så jeg altid har plads til min iPhone, pung og cigaretter.

Der er rigtig usansynligt at jeg får blogget fra i morgen af og til på søndag, men hvis jeg kan finde et hul i blandt musikken og øllene, kan det være at i får en lille opdatering  ny og næ.

1 kommentar:

  1. Hey søde Fosseyh jeg ville lige smide en Liebster Award i hovedet på dig fordi jeg elsker din blog!
    Læs mere om award'en på min blog.

    SvarSlet