søndag den 6. januar 2013

Love is you

Jeg sad og kiggede lidt billeder igennem på computeren, og så faldt jeg over disse dejlige og kærlighedsfyldte billeder af min kæreste og jeg. Det sker tit, at jeg nævner ham her på bloggen, mest omtalt som "ham den søde", men nu synes jeg simpelthen, at dette skønne væsen fortjener et indlæg, der er dedikeret specielt til ham.
Jeg elsker dig. Tre simple, men meget betydningsfulde ord, der ofte bliver kastet meningsløst rundt i luften. Men du kan være sikker på, at dette ikke er tilfældet, når jeg gang på gang, kærligt, hviskende, råbende eller grædende siger disse ord til dig. En af mine få definitioner på kærlighed er dig. Du har givet mig så meget af det, så meget at jeg næsten ikke kan rumme mere, og jeg er vild med det, ligesom jeg er med dig. Jeg glemmer aldrig hvordan du pludselig kom, da jeg havde allermest brug for det, hvordan du åbnede dine arme for mig, og ændrede mit liv til noget bedre. Du er en af de personer der har hjulpet mig mest igennem den her svære periode, og der er tider, hvor jeg simpelthen ikke kan forstå, hvordan du er i stand til at holde det ud.
Sådan som alt ser ud lige nu, kan jeg slet ikke forestille mig en hverdag uden dig. En af de bedste beslutninger jeg har truffet, var at flytte sammen med dig, starte et liv med dig. Tanken om, at det er dig der ligger og sover tungt ved min side hver eneste morgen når jeg vågner, og at der altid er massere kys, kram, kærlige ord og fjollede stunder efter en lang skoledag, gør mig så lykkelig. DU gør mig lykkelig. Vi har haft vores gode og dårlige perioder, heldigvis har der været færrest af de dårlige, og selv dér formår vi, at få det bedste ud af det. Vores kærlighed er stærk, og den bliver kun stærkere for hver dag der går. De kloge hoveder siger, at forelske kun er noget, der varer en kort periode, men jeg er bestemt ikke blevet mindre forelsket i dig, kun mere.
Min elskede kæreste, ven og fantastiske person, der altid er ved min side, du er en af de mest dyrebare skatte jeg har i mit liv, jeg vil gøre alt hvad der står i min magt for at passe på dig, og for aldrig at miste dig. Det vi to har sammen er noget helt specielt, noget jeg med garanti ikke er i stand til at få med andre mennesker.
Maffer, Simba, ham den søde, jeg elsker dig af hele mit hjerte og mere til. Du er alt.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar