søndag den 20. januar 2013

september-december 2012

Eftersom at jeg ikke ligefrem har blogget betydeligt meget i det overstående tidsrum, har jeg valgt at smække et par instabilleder sammen, så i kan få en fornemmelse af, hvad jeg egentlig har brugt min tid på fra september til december i 2012.
Skovture, fødselsdag, halloweenfest, hygge med og uden kaloriebomber, udtømning af kreditkortet i lækre butikker og på tvivlsomme hjemmesider, flotte solnedgange, uimodståelig mad og fulde nætter, katte i massevis, det smukkeste vintervejr og snemandsbygning, juleaften, juledekorationer, lækre julegaver, søde julekalendere og alt det andet som julen indebærer, afslapning og en nytårsaften med skønne mennesker, hvor der i den grad blev indtaget ekstreme mængder alkohol.
Som sagt har 2012 været et meget blandet år for mig, men når jeg ser på disse billeder og tænker tilbage på de dejlige minder hvert et billede gemmer på, så kan jeg ikke lade være med at smile og være taknemmelig over, at året nu engang blev som det gjorde.



1 kommentar:

  1. Super gode billeder!

    Kig gerne forbi min nye blog. :-)

    http://whotoldyouroseswerered.blogspot.dk/

    SvarSlet