tirsdag den 22. januar 2013

Spring dreams

Selvom min garderobe har forelsket sig i vinteren (grundet mine alt for mange uldne og oversize sweaters), og jeg selv synes, at et snedækket vinterlandskab er noget af det mest fortryllende, så skal jeg ikke være den sidste til at indrømme, at jeg glæder mig til de første tegn på forårets komme.
De første vintergækker der titter frem i naboens have, træernes og buskenes beskedne knopper, fuglenes glædesfyldte kvidren, og en forårssol der danser lystigt på næsetippen. Foråret er en dejlig tid, for med sig bringer det jo sommeren (for ikke at nævne en masse helligdage og ferier!) og for mit vedkommende - en masse spændende oplevelser.
Men suk, suk og atter suk. I dag siger kalenderen den 22 januar, så der er stadig et godt stykke tid til varme dage og lune nætter.
Lige nu sidder jeg og prøver at få bugt med en, undskyld sproget, forbandet hæslig matematik aflevering. Eller, det var hvad jeg lavede for en halv time siden, inden jeg gav op og tændte for fjernsynet i stedet. Trangen til en smøg har også meldt sig, men eftersom jeg bor på 3. sal og ikke ryger indenfor, betyder det kulde og en masse trappetrin.. Suk, suk, suk....

April - recovering
Selvportræt fra sidste forår

Ingen kommentarer:

Send en kommentar