mandag den 25. marts 2013

eBay necklaces

Her på det seneste har jeg genfundet min kærlighed til eBay og de til tider billige kvalitetsvarer (for engang i mellem er det sgu også en værre omgang lort man modtager!) Men jeg har været temmelig heldig med de seneste køb jeg har foretaget mig, især med hensyn til vintage shopping, men også når det gælder de der  "too-good-to-be-true, prisen skruet totalt i bund" ting fra asiatiske lande.


Jeg har bestilt en del halskæder, og størstedelen har jeg allerede modtaget. Til trods for at de fleste indeholder et godt skvæt nikkel, er min forelskelse stadig ret stor. De nikkelbefyldte halskæder har jeg tænkt mig at benytte under skjortekraver og til at pifte mine utallige rullekrave trøjer lidt op. Jeg har ikke tænkt mig at bære nikkel på bar hud, da jeg gerne vil prøve at forblive allergifri.

Dette er min absolutte favorit blandt alle mine eBay halskæder.
(Måske fordi det er en af de få ting jeg har vundet når det gælder om at byde haha).
Jeg ved desværre ikke om man kan få den mere, jeg har kigget lidt rundt uden held..
Dette eksemplar har jeg købt af en bruger ved navn goodidea2012 .

Denne halskæde er vel ved at være en smule old news i bloggerland, ligeså med den næste. 
Men til en billig pris og gratis porto, så er det svært at holde det lille mastercard i ro.
Jeg mener at denne halskæde vil passe perfekt som choker til en skjorte.
Dette eksemplar har jeg fundet lige her !

Som sagt, old news i bloggerland, og faktisk er det også ved at være et år, 
at siden jeg erhvervede mig denne. Et af mine første ebay køb faktisk..
Et lignende eksemplar kan findes lige her

Sidst men ikke mindst, en sikker andenplads på favoritlisten er denne smukke lækkerbisken.
Det er sjældent at jeg bruger mine hårdt tjente penge på guld og guldlignende smykker, men når dette sker, er det uden tvivl fordi jeg mener, at mit liv mere eller mindre ville blive ufuldkomment uden.
Her kan i finde min nyeste "guld"skat



Ingen kommentarer:

Send en kommentar