onsdag den 14. august 2013

A dedication to my depression


Jeg hader dig. Der intet inden i mig, der er i stand til at føle nogen som helst form for glæde ved din usle tilstedeværelse. Tænk på alle de ting du har ødelagt for mig, ødelagt inden i mig..
Alle de ting du har fået mig til at føle igennem tiden, alle de ting du har hvisket i mit øre om natten, alle de fucked up ting du har fået mig til at gøre, for at ødelægge min krop og min psyke.
Altid har du fortalt mig, at jeg ikke er god nok, at jeg aldrig har været det. 
 Utallige gange har jeg kæmpet i mod, og jeg kæmper stadig.
Men ved du hvad? Jeg har ikke tænkt mig at give op!
Og den dag, hvor du endelig har tænkt dig at forlade mig, så komme jeg ikke til at savne dig.
 
Disse sange vil jeg have lov til at dedikere til dig, så du kan forstå, hvordan jeg har det med dig..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar