mandag den 16. september 2013

Nothing but a year at the zoo

I anledning af mig og min kærestes 2 års dag, valgte vi at tage en tur i zoologisk have i København den efterfølgende lørdag. Jeg havde aldrig rigtigt været i zoologisk have, kun en enkelt gang, hvilket jeg egentlig ikke husker særlig godt (læs: slet ikke).
Så det var med højt humør, hjemmelavede madpakker og mit elskede kamera, at vi drog afsted mod en spændende verden, fyldt med både fremmede og velkendte dyr.
Det var en helt igennem fantastisk dag, vi fik hilst på de fleste af dyrene, set løverne blive fodret, fået de fleste børn til at måbe med vores nyindkøbte og lettere uhyggeligt dyremasker og afsluttet vores tur om aftenen med et festmåltid af dimensioner.
Som i jo nok ved, har jeg det ikke specielt godt psykisk, så jeg har fået streng besked på, at jeg skal gøre ting der får mig i godt humør. Derfor har jeg kastet en masse penge i hovedet på damen bag skranken i zoo, og købt mig et årskort! Jeg har allerede brugt det flittigt, og tilbragt oceaner af tid derinde med mig selv og mit alt for lækre kamera, specielt ved de fantastiske kattedyr. Desuden kan jeg på specielle dage tage en ven med, så på fredag har jeg inviteret min søde mor til en aften i dyrenes selvskab, nu hvor zoologisk have har fødslesdag! Derudover har jeg også tilmeldt mig et foredrag med naturfotografen Henrik Egede-Lassen, hvilket jeg faktisk glæder mig pænt meget til.

Anyway, her er et par billeder fra mine ture til Roskildevej 38...
Hvilke dyr tror i jeg bedst kan lide, de fredelige planteædere eller de glubske rovdyr?

www.flickr.com/photos/autumndreamers

Ingen kommentarer:

Send en kommentar